niedziela, 13 września 2009

Szczecinski klimatowy album na wosku!

Od rana mam dobry nastrój - dostałem radosną nowinę od mojego serdecznego przyjaciela DJ Ace’a. Oznajmił mi on iż będzie szczeciński klimatowy album na wosku. Cóż, sprawdziłem podany przez niego link z zapowiedzią płyty, następnie inne filmiki promujące singlowe kawałki, potem myspace, i przyznam, że faktycznie klimatowy.

Bardzo dobra inicjatywa, oby więcej takich w Szczecinie, dobrze, że są ludzie którzy mają w sobie tyle odwagi by wydać swoją muzykę na winylku. Jeżeli dobrze się zorientowałem, to będzie to płyta producencka pochodzącego ze Szczecinka „Man Of Few Words” a album będzie nosił tytuł „Go Behind my Sounds”. Autor obecnie mieszka w Szczecinie, nie będę pisał nic więcej, niech sam przedstawi wam szczegóły dotyczące produkcji:


Płytę można zamawiać, pisząc na MySpace lub też bezpośrednio droga mailową na: plytaproducencka@tlen.pl
Koszt to jedyne 40 zł (+ wysyłka).

Brak komentarzy: